lørdag 14. september 2013

Poteter:)

I midten av mai, satte jeg poteter i en pallekarm.

Jeg tok de potetene jeg hadde, det var 7 mandelpoteter...

Og se bare hva jeg fikk tilbake;)))

Et helt fat med fine mandelpoteter, og det er jeg superfornøyd med!



Et nytt bed har det blitt også,hadde noen planter stående til overs, så det er vel nesten et slags "ventebed".
Her kan plantene stå til jeg evt finner et annet sted for dem:)

Bedet ligger like ved den nye uteplassen, på garasjetaket.
Terrenget her er slik at vi kan gå rett ned på taket:)
I år er det veldig masse sopp her, se bare på alle disse som vokser på en gammel bjørkestubbe.
Det ser ut til at de følger røttene på treet....og de har kommet raskt opp, nesten fra en dag til en annen.

Aner ikke hvilken type sopp det er, men de flotte på nært hold da:)
De vokser nesten i etasjer.



Fin helg til deg som titter innom:)

Og velkommen til ny følger!
Koselig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar